Lite blandat på Mio 5 månader


Nu är jag 5 månader gammal :) Börjar bli en stor pojke....Jag kan nästan sitta själv. Har blivit jättestark och jag älskar att få använda mina benmuskler och stå upp. Då blir jag jätteglad:) Man ser ju mycket mer saker när man står upp:)
Jag har fått humor och skrattar mycket. Min stora idol är min syrra Julia. Hon är jätteskojig. Hon är alltid så tokig så jag nästan skrattar ihjäl mig:)
Nu har jag börjat få lite smakportioner av mat också:) Lite konstigt men väldigt gott när jag väl lärt mig hur man ska hantera gröten och potatisen i munnen. Nu har jag fått in tekniken och tycker det är riktigt mumsigt med gröt och potatis:) Tjuvlyssnade på när mamma prata och hörde att hon sa att när jag är duktig och lärt mig äta ordentligt så kommer jag få smaka banan och frukt också:) Så det är bäst man sköter sig:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0