En tur till kvarsebo

För ett par veckor sedan gjorde vi en liten utflykt till Kvarsebo. Jag har själv bott där ett par år när jag börja 1:a klass och till 3:e klass. Sen flytta vi tillbaka till krokek. Min mormor kommer därifrån och mkt släkt. Mormor hade sin begravning där och blev strödd i havet och Julia hade ävben sitt dop i Kvarsebos kyrka och sen hade vi dopfikat vid vattnet. Så Kvarsebo har många minnen i sig och Julia har länge velat se din kyrka och vart gammelmormor blivit strödd osv. Så vi åkte färjan ut dit och hade en mysig dag.


Här står Julia och kikar ut över vattnet när vi åker färjan:)

Julias och gammelmormors kyrka:)

Kvarsebos kyrka har verkligen en vacker kyrkogård och minnelslund...

Här bodde jag när vi bodde i Kvarsebo, det tyckte Julia var spännande att
se.

Vi gick även till en mysig plats som ligger bakom huset vi bodde i,
här finns en bäck och vattenfall...där lekte man mycket när man var litet:)

Framför huset var det fin utsikt, vattnet! Det var här jag lärde mig simma:)
Och på den här platsen hade vi Julias dopfika, vi hade satt upp partytält
'och hade det jättemysigt:)

Lite fika på stranden bestående av munkar och festis:) Sötnosarna
Julia och Mio :)
Efter fikat leta jag och Julia snäckor och fina stenar. Verkligen jättemysigt och
skönt att vara vid vattnet. Mio kasta sten i vattnet , det tyckte han var jättekul.
Här kommer lite bilder från det.








Min söta älskling:) Mamma älskar dig!

Och mina andra två älsklingar med såklart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0