Stockholm

Har haft två sköna dagar i stockholm, där vi hälsade på min syster i Aspudden.

Vi var i Vinterviken, vilket var jättefint och Julia ville så klart få bada
i mälaren där , så moster Jenny var snäll och bada med Julia. Jag själv hade inte med mig någon bikini.



Här sitter mormor med Mio och tittar ut över Mälaren.


Jag och Mio

Jag Julia och Mio.

Julia på bergsklippan mot Mälaren. Så sööööt min tjej är.

Efter en mysig dag i Vinterviken så bjöd Jenny på jättegod mat.

Morbror Markus och lilla Mio.

Två helt utslagna barn efter en lååång dag.

Mormors födelsedagstårta som Jenny och Julia gjorde tillsammans!
Den var jättemumsi:) Grattis Mamma igen:)

Så söööta mina gullungar är. Här sitter de o tittar på tv tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0